Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Ekstremalna promocja Cieszyna

W Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska w Warszawie, jednej z największych hal targowych w Polsce Cieszyn ekstremalnie zaznaczył swoje miejsce.

Podczas 15. edycji targów Turystyki i Wypoczynku lato 2010 Cieszyniacy wystawili Festiwal Kultury Ekstremalnej i Freestylowej Freestyle City Festiwal. – W piętnastoletniej historii największych krajowych targów turystycznych nie było takiej premiery. To ewenement, że historyczne miasto pokazało świeżość i spektakularność. Z reguły spotykamy się z promocją muzeów i historii, ale tym razem zobaczyliśmy inne oblicze tego wyjątkowego miasta. – Zaznacza Przemysław Żebrowski, rzecznik prasowy targów warszawskich. Pierwszy raz również inicjatywę freestylową i ekstremalną współfinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013. Stoisko turystycznego produktu Cieszyna wyróżniało się niecodziennym wystrojem i przygotowaniem specjalnych pokazów. – Barwą festiwalu jest soczysta zieleń, kojarzona ze świeżością, wolnością i ożywieniem. Z pomocą przyszli również cieszyńscy studenci, którzy projektowali wystrój łączący w symbolu klimat miasta z naturą i freestylem. – Tłumaczy Michał Paluch, odpowiedzialny za promocję Festiwalu. Kilkadziesiąt tysięcy zgromadzonych widzów mogło podziwiać pokazy mini monster trucków, czyli silnikowych miniatur samochodów terenowych mknących po holu głównym hali targowej. Ryk silników, prędkość i spektakularne skoki robiły ogromne wrażenie. Na trasie wystawione były reklamy cieszyńskiego Freestyle City Festival. – Spotkaliśmy kilka osób ze Śląska Cieszyńskiego. Byliśmy mile zaskoczeni ich reakcją. Mówili, że miło spotkać Cieszyn w centrum Polski. Jak widać hasło Festiwalu „Cieszyn – Miasto młode w każdym wieku”, bardzo oddaje proponowany klimat imprezy – Podkreśla Wojtek Małysz, odpowiedzialny za scenariusz cieszyńskiego przedsięwzięcia. Freestyle City na targach reprezentowali również zawodnicy dyscypliny znanej jako Freestyle Footbag, czyli sportowej odmiany „zośki”. Pokaz duetu zawodowców ponownie skupił uwagę niemal wszystkich przechodniów. – Siłą promocji jest przełamywanie stereotypów. Dodatkowym atutem, na który zwróciliśmy uwagę jest przy tym podkreślenie więzi z Czeskim Cieszynem. Mosty Wolności i Przyjaźni dzięki Festiwalowi również zmieniają oblicze. – Dodał Paluch
Strategia promocji stoiska targowego również nie była przypadkowa. – Objęliśmy dwa kierunki działania. Po pierwsze postawiliśmy na rozbudzenie publiczności poprzez freestylowe pokazy. Po drugie na wystrój stoiska i bezpośredni kontakt z człowiekiem. Indywidualne rozmowy, nawiązanie bliższego kontaktu i działanie zgodnie z misją, że ekstrema i freestyle łączy zajawką – Mówił Andrzej Klimczyk ze sztabu organizacyjnego Festiwalu.  


 

źródło: ox.pl
dodał: CR

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: